jangan komen.

sumpah tengah bengang! haih sabar ashikin sabar.

ah aku tak kire.

ey kau perempuan! kau bajet kau sorang ada banyak kerja?
kau bajet kau sorang je budak pandai.
kau setakat tua setahun tu kau ingat kau tu ketua semua benda ke hah?!!
hello!! you are not a good leader so better do not dream to be one la wey!!

"bagus kalau tak marah, sebab awak tak ada hak pun nak marah"

kepala hotak kau aku tak ada hak nak marah!
kau dah maki sesuka hati so aku kena diam je la ea?
pernah kau fikir orang lain pun ada kerja lain nak buat?
pernah kau fikir orang lain pun ada ada life diorang sendiri???

"saya dah cukup penat dah ok. jangan buat emosi saya terganggu ok. esok je "

hey gile, kau ingat aku tak penat??
kau ingat aku suke buat kerja ni??
so aku kena jaga emosi kau la ye?
so kau sorang je la kena berehat bagai semua??
habis emosi aku sape nak jage??
penat aku nak letak mane?? hah?? hah??
bengong.

budus. bunguks. budus. bunguks. budus. bunguks. budus. bunguks. budus. bunguks. budus. bunguks. budus. bunguks. budus. bunguks. budus. bunguks. budus. bunguks. budus. bunguks. budus. bunguks.

no wonder you have no friends.
budus!



*oh terasa sangat childish..haha..*

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

peduli kn....

archie berkata...

haha..kak,marah kepuk aje pale dia 2..xpn tape mulut dia..bising :P

archie berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.