blog review

hari ni aku nak introduce lagi satu blog kegemaran yang lebih ke arah emak-emak masak-masak sedap-sedap. aku tak pernah miss baca setiap entri baru. bagi sesiapa yang minat memasak ke bekebun ke, aku syorkan baca blog ni sebaaaab....

aku suka tengok garden yang dia manage sendiri kat belakang rumah. aku suka tengok setiap gambar menu masakan yang buat aku akan terus google nak cari resepi. aku suka her little daughter yang sangaaaaaaaaaaaat adorable!

ni sikit info pasal the owner of the blog. she is a Malaysian who married an Australian guy and lives in Perth, Australia. she has two adooooooooorable daughters, especially Miss 7! kalau korang baca blog ni, korang akan dapat bayangkan betapa talkative-nya Miss 7 ni. and her curly hair are just sooooo cute! ok enough. sila tekan link di bawah.





enjoy reading! :)


1 ulasan:

Shaofie berkata...

tahniah. anda berjaya masuk makhluk yang ditaggedcontestkan... buat!

http://shaofie.blogspot.com/2010/12/contest-into-mirror.html