"Blog Aku, Bukan Privasi Lagi "


selama aku berkawan dengan makhluk tuhan paling seksi ni, aku tak pernah buat segala tag atau pun kontes yang beliau anjurkan di blog beliau. bukan tak support, bukan. tapi malas. nak buat entri dalam seminggu pun kadang-kadang tak ada, inikan pulak nak join kontes posing-posing gaya model, buat bannner cun-cun bagai. sumpah malas. tapi untuk kontes kali ini aku rasa aku mahu join. simple dan tak perlu susahkan otak. :)


ok ini adalah maklumat tentang blog ni. macam entri kat bawah nun, aku dah tukar 4 kali nama serta URL blog ni. sebab? haaa...sebab masalah peribadi. tak semua suka kita ye dak? so Ini Blog Shikin Ismail adalah yang pasti tak akan aku tukar lagi. kesemua entri memang berkaitan dengan lauhan perasaan, pendapat dan emosi. semuanya aku tuang dekat sini. read it, feel it, judge it by your own. jika anda masuk ke INI BLOG SHIKIN ISMAIL, bermakna anda sedang berada dalam kotak pemikiran aku. :) *perlulah caplocks kan? haha*

ok mari tag yang lain. aku nak tag HEROICzero tapi aku kompem dia tak akan buat sebab mereka berdua adalah musuh ketat dari tadika. tadika sungguh!

ok ini yang telah di tag.
halah saja je bajet hamis jalikha tu baca blog ni.
ok ini yang sebenarnya.




3 ulasan:

HEROICzero berkata...

boo!

Shikin Ismail berkata...

haha agak dah.

Bunga berkata...

good luck..cayokk...cayokkk..