Yebby Berry Bonbon

baru 3 hari di rumah dah cukup buat aku rindu pada Yebby. bila duduk dalam kereta, kadang-kadang botol air yang aku letak di lantai tegolek terkena kaki. rasa macam Yebby datang bermanja-manja menyondol kaki. ah rindu.

bagi sesiapa yang baru baca blog ni, Yebby Berry Bonbon adalah kesayangan aku, kekasih sejati.
seekor arnab berspesies lionhead. jangan salah faham, yebby bukan wanita. dia adalah seekor arnab yang macho. disebabkan kegagalan mengecam jantina beliau di awal kelahiran maka aku berikan nama wanita kepada Yebby. kadang-kadang aku letakkan ribbon atas kepalanya sebab aku rimas dengan jambul Yebby yang panjang. bulu badan pun selalu tersimpul sana sini sebab panjang dan halus. ah rindu.

nanti aku letakkan gambar terbaru. sekarang pinjam laptop ummie. tiada gambar.
oh bagi yang belum sedar tahun ini merupakan tahun arnab dalam kelendar cina.
;)

Tiada ulasan: