happy birthday BFF! :)



dia selalu buat aku ketawa


dia ada masa aku hilang jiwa



dia bangun jam 3.30 pagi menjawab panggilan telefon,
melayan aku menangis putus cinta.



tapi kadang-kadang emosi dia lebih dari wanita mengandung



kadang-kadang dia datang bantu tak payah minta ditolong



kadang-kadang kalau datang gediknya, kalah budak darjah satu



kadang-kadang kalau datang gilanya, sumpah satu bilik jadi haru biru.




ingat,

kau tak boleh cacat-cacat macam ni lagi

sekarang kena tunjuk macho macam ni
baru *** suka
;p



Selamat Ulang Tahun Kelahiran,
Ahmad Shaofie Amir Syah.
Dah 22 tahun.
Semoga berbahagia hendaknya.
:)

count your life by smiles, not tears.
count your age by friends, not years.
:)


meh nak promot sikit blog Encik Sopi ni.


5 ulasan:

Shaofie berkata...

ok. ade banyak gambar sensored termasuk word sensored tuh. nampaknya arkib gambar aku lebih banyak di tangan ko. argh!!! btw, terima kasih BFFFFFFFFF. Salam maulidurrasul!

HEROICzero berkata...

dewasa sikit sopi. dah besa kan. haihh~

keh3x.

Selamat ulang tahun sopi.

azra wahab berkata...

wah!so sweet!!=))
selamat ari tua abg sopi...;p

Shikin Ismail berkata...

sopi : gambar kau tidur meleleh pun aku ada. heheh.

adil : :)

azra : auw. :)

Kembang Perawan 3288 berkata...

***
***
***
***
***
*** di hati