boyfriend

hari ni semua nak kecoh pasal boyfriends. orang keliling aku semuanya dah ber-boyfriends. tiba-tiba rasa loser sebab tak ada boyfriend. boleh tak? haha. sebab rasa tak fit in with them. duhh lame reason. booo me. haha

anyhow i think cinta tu akan datang suatu hari nanti. kan? :)

aku dah habiskan 5 tahun untuk orang yang aku sangka akan sehidup semati dengan aku, tapi sangkaan aku salah. aku kasihkan orang yang salah. dan aku belajar dari kesilapan. aku bercinta bukan untuk suka-suka, aku mahu bercinta yang kasihnya sampai ke syurga. sebagai pengajaran, aku tak akan terburu-buru mencari cinta lagi. biarlah cinta itu datang sendiri. biarpun lambat. aku akan tunggu ianya datang sendiri.

buat orang keliling aku yang telah temui cinta sejati, jaga diri. jangan terlalu taksub pada cinta hingga terabai diri sendiri. ok? :)

buat orang keliling aku yang masih ragu-ragu dengan pilihan hati, bersabar. fikir dalam-dalam. jangan jadi aku, nanti sakit sampai tak mampu berdiri. susah nanti, tahu? :)

buat yang masih mencari, jangan susah hati. suatu hari nanti pasti akan ada. 'dia' masih merayau-rayau diluar sana. suatu hari nanti pasti akan jumpa. sabar, ye? :)

oh! aku nak ucapkan tahniah buat kawan-kawan aku yang bakal mendirikan rumah tangga. semoga berbahagia sampai ke hari tua. :)


8 ulasan:

senyumSOYA berkata...

.doa2~ smoga bertemu kan..hik3~

Shikin Ismail berkata...

semoga. :)

Kembang Perawan 3288 berkata...

ekin BF ko ramai yer.. special bf yg xde. mcm aku. haha.. bf aku berderet2 keliling pggang. tp special? xde.. sabar je ni. mane taw org kaya dtg. angan2.

zhoprenia berkata...

agreed. biar ia datang dengan sendiri :)

Shikin Ismail berkata...

k.perawan : aku takut ngan orang kaya kaya ni. tak mau. tak mau.

zhoprenla : mari doa sama-sama. :)

Blog User berkata...

saya pun percaya cinta akan datang satu hari nanti, dengan sendirinya :)

Shikin Ismail berkata...

rafidah : kan? :) sampai masa, pasti ada nanti. :)

Kembang Perawan 3288 berkata...

hak2. apelah. doakan je.