buah teratai



damn!
tengah mengidam.
seriously!
tak. aku tak mengandung. belum kahwin. tak akan kahwin. maybe. entah. tak akan kot.
eh eh eh. korang selalu distract aku lari topik. cis.
ok kembali kepada topik. buah teratai.
pernah makan buah teratai tak?
ada sesetengah orang panggil biji teratai, ada panggil buah teratai, ada panggil bunga teratai. entah. mana yang betul pun tak tahu la. yang pasti sumpah sedap. rasa macam kacang. kacang yang sedap.
dulu selalu beli masa on the way ke UiTM Sri Iskandar. masa abang tengah belajar kat sana. jadi selalu ulang alik. kat bandar setiawan. selalu ada jual. mak la rajin beli dulu-dulu.

ah. nak makan buah teratai! tapi tak tahu nak beli kat manaaaaaa!!!!!


p/s : tiba-tiba rindu kat mak. Al-fatihah.

4 ulasan:

arbivirus 3288 berkata...

geli je nak makan.
sbb mcm gmbr ulat yg kat buah dada org.
Aku penah post kt notes Facebook dulu. hehe

Shikin Ismail berkata...

hahahaha. agak dah akan ada orang fikir cam gambar tu. rugi bi ko tak cuba, sebab sangat sangat sangat sedap. ;)

Shaofie berkata...

kalau aku leh like komen bb, dah lama aku like.

kthnxbai.

arbivirus 3288 berkata...

erk.mcm merajukje sopi neyh. nyampah. haha. mmg geli.. sbijik mcm tetek org yg berulat tu.eiu..