hell ya i'm happy!

seperti tajuk.

hell ya i'm happy!

heheh.

ramai kawan-kawan aku habis paper hari ni. maka semua meroyan bagai nak gila nak beronggeng sakan. biasalah. bila study last minit ditambah pulak banyak dugaan seperti movie-movie menarik banyak keluar wayang dan perasaan meng-update blog masing-masing semakin menebal maka ramai yang nak release stress dengan berjimba beramai-ramai.

mungkin ada yang tak tahu, semester ni aku tak ada exam final. sebab? hehe.. sebab aku kena menjalani Latihan Industri (LI) selama 20 minggu aka 4 bulan. ya aku LI sepanjang semester 5 ni. jadi ramai yang jeles sebab aku selalu update facebook dan bergembira melayari youtube sesuka hati tanpa rasa bersalah.

TAPI

seperti biasa, setiap kali selesai LI pasti akan ada perbentangan yang perlu dibentangkan di hadapan penyelia syarikat ataupun dibentangkan dihadapan penyelia fakulti ataupun dibentangkan dihadapan kedua-duanya sekali. walaupun nampak simple, tapi percayalah agak menggigil jugak sebenarnya.

berbalik kepada tajuk diatas, apa yang membuatkan aku happy bukannya kerana kawan-kawan lain sudah habis exam maka boleh bergembira berjoli sampai pagi. oh tidak tidak. apa yang membuatkan aku sangat gembira adalah disebabkan AKU SUDAH SELESAI MELAKUKAN PERBENTANGAN DIHADAPAN KEDUA-DUA PENYELIA PAGI TADI. ok aku tau agak over disitu. perlukah di caps lock? haha layan je la. aku tengah happy ni. sila layan aku. tapi ini serius, 12 jam kredit kau! kau gile aku tak excited kalau dapat A?! 4.00 flat for 12 credit hours mampu untuk naikkan CGPA aku.

and tadi everything goes so well and smooth just like the way i planned and expected. heheh.
i am now a happy women.
mari senyum sama-sama dan berdoa supaya aku dapat 4.0 flat sem ni.
:)
babai semester 5.
hellooo holidays!!!
:)


3 ulasan:

Shaofie berkata...

kecoh weh.
jom ronggeng!

Aqilah Nur berkata...

selamat bercuti. :)

Shikin Ismail berkata...

sopi : kecoh kan? kecoh kan? haha

aqilah : thank you dear~ selamat bercuti to you too. ;)