muka kena selamba


tanpa rasa bersalah

mahupun kekok

dengan jiwa yang kental

ku gagahkan jua

tanpa perlu berfikir panjang

aku tulis satu persatu

biar jelas dan terang maksudnya

biar tiada yang akan keliru

lalu aku.......











menekan button send untuk menghantar email kelulusan pemohonan cuti kepada bos kesayangan. miahahahaha

*kau praktikal je asikin oi. ade hati nak cuti lama-lama. pekerja tetap pun cuti sehari je kau boleh pulak balun mintak cuti sampai 3 hari. kau ingat kau pelajar praktikal kesayangan??*

kalau lulus memang heaven lah! :)

p/s : obvious sangat kan aku dah tak ada kerja kat ofis ni sementara menunggu beberapa hari sebelum betul-betul merdeka. :)


home sweet home. :)

5 ulasan:

Hunny Maldini berkata...

shikin, praktikal kat mana?

Shikin Ismail berkata...

dekat are bangi jugak. ;)

Tanpa Nama berkata...

Thanks :)
--
http://www.miriadafilms.ru/ приобрести фильмы
для сайта iniblogshikinismail.blogspot.com

arbivirus 3288 berkata...

ko kan dapat A solid.. dah ahh balik jek

Shikin Ismail berkata...

haha aku pekerja yg baik. walaupun tak ada kerja, tetap datang opis. komitmen komitmen. ;p